سوالات پرتکرار در مورد طراحی لوگو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اغلب از طراحان مشتاق و صاحبان مشاغلی که نیاز به طرح دارند، در مورد طراحی به طور کلی و طراحی لوگو به طور خاص از من سؤال می شود. پس از انتشار مفهوم پروژه طراحی مجدد پپسی، پیام های زیادی با سوالات مشابه دریافت کردم که تصمیم گرفتم این مقاله کوتاه را بنویسم و ​​به سوالات رایج در مورد طراحی لوگو پاسخ دهم. بیا شروع کنیم!

1. هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

طراحی و طراحی لوگو به طور کلی همیشه یک پروژه سفارشی است. هیچ 2 پروژه طراحی وجود ندارد که 100% از دیدگاه پیچیدگی، دامنه و نتیجه یکسان باشد. بنابراین اگر طراحی محصول غیر استاندارد باشد، نمی تواند قیمت استاندارد داشته باشد. با وجود این، برخی از آژانس های طراحی این کار را انجام داده اند، اما من فکر نمی کنم درست باشد. قیمت طراحی لوگو به مشکل، صنعت، سبک، تکنیک و غیره بستگی دارد و هر بار متفاوت خواهد بود.
2. طراحی لوگو چقدر زمان می برد؟
مانند قیمت، هرگز نمی دانید پروژه جدید چه چالش هایی را به همراه خواهد داشت، با چه مشکلات غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد و چقدر زمان می برد. اما با سال ها و سال ها تمرین، متوجه الگوها می شوید. به عنوان مثال، مشاهده شخصی من، برای توسعه طراحی لوگو حرفه ای، حداقل به 3 هفته کار نیاز دارم. 2 هفته برای تحقیق و ایده پردازی، و سپس 1 برای جستجوی فرم گرافیکی برای تجسم ایده. با این وجود مواردی داشتم که 15 دقیقه طول کشید و مواردی که بیش از 6 ماه کار طراحی طول کشید، اما در بازه زمانی 3 هفته می توانم مطمئن باشم که می توانم نتایج عالی ارائه دهم.

3. برای سفارش طراحی لوگو چه چیزی لازم است؟

اول از همه، شما باید به وضوح به این سوال پاسخ دهید که چه مشکلی را می خواهید با لوگو حل کنید. به یاد داشته باشید که لوگو (و همچنین طراحی) ابزاری کاربردی است که به کسب و کار شما در مسیر رسیدن به اهداف خاص کمک می کند. خارج از زمینه، یک لوگو فقط یک تصویر شیک (یا نه) است. از قدرتی که لوگو می تواند داشته باشد غافل نشوید.

4. چگونه تشخیص دهیم که آیا لوگو خوب است؟


اگر بدانید که لوگو چه مشکلی را حل می کند، انجام این کار آسان تر است. اما اگر در مورد یک لوگو به عنوان یک پروژه طراحی گرافیکی مستقل صحبت کنیم، از نظر من، سبک و تکنیک در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد، لوگو زمانی خوب است که ایده جالبی داشته باشد و زمانی که شما مدام معانی پنهانی را در آن پیدا کنید، که توسط طراح تصور شده است. ایده ای را آشکار می کند که در نگاه اول مشخص نیست. گاهی اوقات این فقط مبتکرانه است.

5. آیا نماد گرافیکی در لوگو لازم است؟

امروزه با استفاده از لوگو، مردم هر نوع علامت تجاری را درک می کنند، اما کلمه "Logotype" فقط به قسمت متن اشاره دارد. به طور کلی علامت تجاری می تواند هر گونه نمایندگی داشته باشد. می تواند گرافیکی، متنی یا ترکیبی باشد، به عنوان مثال. نماد، نشان، علامت کلمه، و غیره. کدام یک را انتخاب کنید - به زمینه و اهداف شما بستگی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی